Slager Jacobs maakt uw vlees onaantastbaar

Toen ik in bed lag, leidde mijn geest mij naar de wervende woorden van Slagerij Jacobs:

Slagerij Traiteur Jacobs is een van de meest toonaan- gevende slagerijen met een rijke geschiedenis. Met zijn kwaliteitsproducten, zijn eigen slachtvee en eigen worstmakerij is zij zeer toekomstgericht, heeft aandacht voor de klant en schenkt de grootste zorg aan zijn producten.

IK VOELDE ME AANGESPROKEN. Ik was in mijn leven geconfronteerd geweest met problemen met mijn vlees, laatst een aangebrande sucadelap. De lucht was nog niet gezuiverd. Nu wist ik, ongeacht de ernst van de problemen, dat Slagerij Jacobs beschikbaar was als “een van de meest toonaangevende slagerijen met een rijke geschiedenis”.

Het had geleken alsof ik niemand had om me naar toe te wenden. Maar “met zijn kwaliteitsproducten, zijn eigen slachtvee en eigen worstmakerij is zij zeer toekomstgericht”. Slagerij Jacobs heeft het niet slecht met me voor. Ik moet vertrouwen stellen in haar goede naam.

Deze woorden waren al voldoende voor herstel van vertrouwen. Maar Jacobs heeft meer, ook “aandacht voor de klant en schenkt de grootste zorg aan zijn producten”.  Wat een fantastische belofte – geloof het!

The URI to TrackBack this entry is: https://hogerhoning.wordpress.com/2009/06/18/slager-jacobs-maakt-u-onaantastbaar/trackback/

