Keer het lot ten goede!

Geluk ligt voor het oprapen maar sommige Christenen pakken het niet.

oorzaak en gevolg

Mensen geloven in astrologie, de Tea Party, aardstralen, atheïsme. Deze bijgeloven hebben één ding gemeen: men gelooft niet in God.

Ongeloof leidt tot angsten en maakt mensen laf.

Minstens zo erg als ‘geen geloof’ is een slap geloof. Men is bang om door de duivel vernietigd te worden, bang om fouten te maken – bang, bang, bang! Men doet niets, zodat men ook geen zonde kan begaan!

Iedereen weet dat je met God altijd wint! Dat staat in de Bijbel. Ik snap het probleem werkelijk niet. Dat belooft God toch? Die kun je toch wel vertrouwen?!

Als een Christen God niet vertrouwt…dan…ja, dan is hij of zij rijp voor het gekkenhuis!! Dan heeft de paranoia zwaar toegeslagen. God niet vertrouwen, nou vraag ik u!

Dan moet God wel zeggen:

Ik wil jullie wel helpen – maar ik kan het niet zolang jullie Mij niet vertrouwen. Jullie zitten vol vrees en ongeloof. Voordat ik jullie bevrijding kom brengen moeten jullie dit bolwerk, deze zondige wortel, omver trekken!”.

Hak die boom om! Eet de wortel op! Bid! Niet koud en leeg maar met een waar geloof dat God antwoord geeft!

David Wilkerson uit Amerika kende grote angsten. Totdat
hij bad met een waar geloof dat God antwoord geeft. David:
“Ik ben een totaal ander mens geworden!”

Doe het nou!

The URI to TrackBack this entry is: https://hogerhoning.wordpress.com/2010/09/30/keer-het-lot-ten-goede/trackback/

