Moge Gods Wijsheid uw hart verlichten

De Geest heeft mij duidelijk gemaakt dat al mijn pogingen om David Wilkerson’s vertaler en zijn kudde volgelingen tot rede te brengen vergeefs zullen zijn maar ik moet volhouden uit naam van Zijn nimmer eindigende Liefde.

“A lost case”, ‘Nutheads”, sprak God tot me in de internationale lingua franca. Als altijd kon ik moeilijk hoogte van Hem krijgen.

Hij geeft de strijd in elk geval niet op. IK WORD BEWOGEN DOOR DE HEILIGE GEEST OM U, WILKERSONVOLGELING, UIT TE DAGEN UW GELOOF TE LATEN GROEIEN.

Vraag de Heer u te vergeven voor uw ongeloof, uw bot- en dom- heid. Heeft u ECHT berouw, dan zal Hij uw ziel doorspoelen met wijsheid!

Sla de eerstvolgende keer dat u in gebed gaat de volgende Schrift- gedeelten op en laat de Heer weten dat u Zijn roep gehoord heeft. God zal Zijn Woord niet ontkennen. Inzicht zal u toevallen als sneeuw voor de zon!

God antwoordt als u het Hem ECHT vraagt en niet zo maar wat doet als IMITATIEGELOVIGE.

The URI to TrackBack this entry is: https://hogerhoning.wordpress.com/2011/06/07/moge-gods-wijsheid-uw-hart-verlichten/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One Comment

  1. Ja dit is zeker waar, je moet volledig je hart en ziel erin gooien en de vraag ECHT stellen: ‘Ben ik zo’n dwaas, Vader? Spreekt Uw woord vandaag tot MIJ?”. En vertrouwen op wat je hoort, het eventuele inzicht. Supertip! Ik ga het meteen niet proberen!


Reacties zijn gesloten.

