Uw hart maakte dan een sprongetje

Over enkele seconden is het (z)over: u begrijpt het allemaal. Geniet u alvast mee?

Wat zal het fijn zijn als u deze tekst gelezen en op de link gedrukt zult hebben! Dan zult u het geloof eindelijk begrepen hebben! ”Hij [uw hart] staat op het punt om te begrijpen waar het allemaal over gaat!”.

Over een minuut is het zo ver en staat uw leven op zijn kop.

Over een minuut: fom rags to riches,
van bakkersjongen tot president

Terwijl u zich zal scheren of epileren en uw haren zult kammen, zult u over hoogstens dertig seconden denken:“Dit is het begin van wat God mij beloofd heeft! Nu weet ik met zekerheid dat Hij me dit alles beloofd heeft! Nooit had de duivel de controle! Mijn leven is toch niet vergooid! God had al die tijd alles in de hand! Wee mij, die ergens toch twijfelde!”.

Nu bevindt u zich nog heel even in de kelder van uw leven, op de donkerste plek. Maar over een paar seconden zult u baden in een heilig licht!

Geliefde heilige”, aldus de voor het Laatste Oordeel gestorven David Wilkerson in een voor zijn dood geschreven tekst, aan wie ik bovenstaande heilsverwachting ontleen, “heel snel zult u uw huidige vurige beproevingen gaan begrijpen. God gaat u de belofte binnenbrengen die Hij u gegeven heeft en plotseling zal het allemaal helder zijn“.

Is het reeds zover? “Maakt uw hart” reeds “een sprongetje van enthousiasme”? Voelt en hoort u reeds hoe God springt en zingt van blijdschap?

Dan is het nu zover. Plechtig overhandig ik u de link naar het wonder, zoals men de sleutel overhandigt van de geheime kamer waarin de geliefde ligt: Jozefgezelschap

A few syllables for a man, but a giant leap for the chosen ones!

The URI to TrackBack this entry is: https://hogerhoning.wordpress.com/2011/08/05/uw-hart-zal-een-sprongetje-maken-en-god-er-liedjes-over-zingen/trackback/

